wtorek, 1 maja 2012

Tag: Jesteś piękna!

ZASADY:
1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz


Bardzo dziękuję Kamili za otagowanie.
Taguję:
2. Gray
3. zoilę


 

Banerkiem jest moje zdjęcie z sesji poślubnej. Oczywiście jestem tu wypiękniona fotoszopem (ale i bez tego jestem piękna!).
 


Podobam się sobie, nie mam szeregu kompleksów i w zasadzie lubię w sobie wszystko poza kapryśną cerą i pieprzykami na plecach, które to jak na złość układają się jeszcze w kształt gwiazdozbioru Orion.:P

Najbardziej lubię w sobie:
1. niski wzrost (158 cm)
2. małe stópki (36)
3. oczy (śliczne, prawda? :) )
4. kształtną pupę :)
5. biust (a co tam! 32DD)

30 komentarzy:

  1. Ale miałaś kolorowy makijaż! Odważnie :)
    Jestem 2 cm wyższa od ciebie, ale nie znoszę swojego wzorstu. Jestem mała i przysadzista.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, ja z kolei mam 180 cm niby super ale marzą mi się super wysokie szpilki i co??? Nie ubiorę takich, bo zahaczałabym głową o sufit w autobusie czy samochodzie :( zawsze są plusy i minusy

      Usuń
    2. Ja uwielbiam być malutka :) Nie jestem przysadzista, raczej szczupła i w miarę proporcjonalna. A mogę szpile założyć nawet 12 cm :)

      Usuń
    3. zoila na ślub miałam jeszcze odważniejszy make up :)

      Usuń
  2. Ale pięknie wyglądałaś! *.*
    Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak wyglądałam na sesji, na ślubie zupełnie inaczej. :) Fryzura, makijaż, biżuteria - wszystko w innym stylu. Na ślubie dużo bardziej się sobie podobałam, ale nie mam z uroczystości takiego ładnego zdjęcia jak z sesji.

      Usuń
  3. wow jaki makijaż świetny :) pięknaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny miałaś makijaż !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ale pięknie wyglądałaś!!! Ach ten uśmiech ;)
    kochana, dziękuję za otagowanie ;* Postaram się skombinować post w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś śliczna! Na tym zdjęciu jak modelka z katalogów, piękna buzia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jeszcze nikt mnie wcześniej do modelki z katalogu nie porównał :*
      Hmm, no może poza uczniami w szkole :P

      Usuń
  7. Rewelacyjne zdjęcie, świetnie wyglądałaś :)
    I naprawdę jak z katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałabym być taka bezkrytyczna wobec siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym samym pomyślałam :)

      Usuń
    2. Oj tam, trzeba siebie kochać, a nie narzekać :)

      Usuń
  9. Makijaż makijażem, ale jakie piękne kolczyki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komplement, bo sama je robiłam :o

      Usuń
  10. Mogę Cie jeszcze jednym Tagiem pomęczyć?? :D

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty jesteś piękna :)) A makijaż odważny, ale przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jeszcze odważniejszy był na ślubie :)

      Usuń
  12. pieknie wyglądasz na tym zdjęciu, makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje makijaże na blogu też są przepiękne!

      Usuń
  13. Zapraszam do odpowiedzi na TAG:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcie, a jaki optymistyczny makijaż :D!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Są one dla mnie niezwykle cenne i pomocne. Proszę, nie wpisuj: "Fajny blog, zapraszam do mnie", bo to raczej zniechęca mnie do jego odwiedzenia. Jeśli zostawisz wartościowy komentarz, na pewno zajrzę na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...