niedziela, 13 maja 2012

Seria jajeczna Joanny - recenzje odżywki i szamponu



Bardzo lubię produkty Joanny, a szczególnie te z serii Naturia oraz Z Apteczki Babuni. Dzisiaj przedstawię recenzje odżywki jajecznej i szamponu jajecznego przeznaczonych do włosów rozjaśnianych i farbowanych.


Najpierw kilka słów ze strony Joanny o odżywce:

Odżywka jajeczna z ekstraktem z żółtka i olejem rycynowym do włosów rozjaśnianych i farbowanych

Odżywka pielęgnująco - odżywcza zapewnia optymalną pielęgnację włosów farbowanych i rozjaśnianych. Dzięki zawartości składników naturalnych i pielęgnujących poprawia wygląd oraz kondycję włosów. W rezultacie otrzymasz:
 - włosy o zdrowym wyglądzie
 - lśniące i elastyczne
 - optymalnie wypielęgnowane



Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Stearalkonium Chloride, Peg-20 Stearate, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium-28, Glycerin, Propylene Glycol, Triticum Vulgare Germ Extract, Amica Montana Flower Extract, Panax Ginseng Root Extract, Luteum Ovi Extract, Cinchona Succirubra Bark Extract, Pollen Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Capsium Frutestens Fruit Extract, Tocopherol, Trietholamine, Parfum, Benzyl Salicytate, Hexyl Cinnamal, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 19140, CI 16255

Cena: ok. 5 zł

Pojemność: 200 ml




Odżywkę jajeczną Joanny odkryłam w zeszłym roku. Powaliła mnie na kolana! Wcześniej nie kupiłam dwa razy tego samego produktu do pielęgnacji włosów, a teraz jestem już w trakcie używania trzeciego z kolei opakowania odżywki jajecznej.




Pachnie obłędnie koglem moglem - można się uzależnić od tego zapachu. Ma bardzo rzadką konsystencję, przelewającą się pomiędzy palcami. Jest lekka, nie obciąża włosów, nie wzmaga ich przetłuszczania. Dzięki odżywce włosy stają się miękkie, gładkie (w końcu się nie puszą), sypkie, lśniące jak tafla! Skutecznie wspomaga też rozczesywanie, układanie i dba o piękny skręt moich fal. Włosy nie są po niej ulizane, a nawet mają większą objętość.

Joanna ma świetny skład bez silikonów, a z mnóstwem naturalnych ekstraktów (olejek rycynowy, pokrzywa, żółtko, ekstrakt z pszenicy), genialnie odżywia i zmiękcza. Poprawia wizualnie stan nawet zniszczonych włosów. Oczywiście nie jest cudotwórcą i nie wskrzesi nagle zaniedbanych, nękanych zabiegami fryzjerskimi i farbowaniem, zaniedbanych kłaków. Takie nadają się tylko do obcięcia.

Wypróbowałam wiele odżywek i żadna nie może się jej równać. Mogłabym wymienić kilka masek, które także mnie zachwyciły (moją ulubioną maską Gloria Polleny Malwy albo regenerująca maska Wax L'Biotici), ale nie będzie wśród nich drugiej, codziennej odżywki.



Joanna ma tylko jedną wielką wadę - jest zaskakująco niewydajna, normalnie znika w oczach.  Przy pierwszym opakowaniu szpiegowałam nawet kto mi ją kradnie. Podejrzewam, że to wina rzadkiej konsystencji, no i pewnie tego, że nie żałuję jej sobie. Ale przy tym działaniu jestem w stanie to wybaczyć, tym bardziej że cena nie jest wysoka.

Ostatnio wymieniono opakowania na nowy design. Szkoda, bo wolałam te bardziej "retro" - pasowały mi estetycznie, no i były przezroczyste. Oba opakowania są jednak lekkie, wygodne i pozwalają wykorzystać produkt do samego końca.






Szampon jajeczny z ekstraktem z żółtka i olejem rycynowym do włosów rozjaśnianych i farbowanych

Szampon odżywczo - pielęgnujący dzięki zawartości składników naturalnych, korzystnie wpływa na strukturę włosów, poprawia ich wygląd i kondycję. W rezultacie otrzymasz:
- dokładnie i skutecznie oczyszczone włosy i skórę głowy
- włosy bardziej lśniące i gładkie
- aksamitnie miękkie i przyjemne w dotyku.




Cena: ok. 6 zł

Pojemność: 300 ml 

 

Zachwycona działaniem odżywki postanowiłam kupić szampon do kompletu.
Ma żółciutki kolor, lekko transparentny i perłowy - ciekawy i nietypowy jak na szampon. Zapach ma bardzo podobny do kogla mogla z odżywki, nieco mniej intensywny, ale za to utrzymujący się dłużej na włosach.



Dobrze spełnia swoją podstawową funkcję, czyli oczyszcza włosy z kurzu, brudu, tłuszczu, a także z produktów do stylizacji włosów - pianek, wosków, żeli itd. Nadaje się też do zmywania naturalnych olejów, choć częściej używam w tej roli dziecięcego Babydreamu. Idealnie się pieni, na jedno użycie wystarcza niewielka  ilość szamponu. Zwykle myję włosy dwukrotnie, ale przy tym szamponie już po jednym umyciu mam pewność, że są dobrze oczyszczone.

Ziołowe szampony mają to do siebie, że mocno plączą włosy. Ten o dziwo nie powoduje żadnego kołtunienia! Jestem mu za to bardzo wdzięczna. Świetnie uzupełnia się z odżywką: nawilża włosy od nasady po końce, nabłyszcza i pomaga w łatwiejszym układaniu. Sprawdziłam też jego działanie odstawiając na kilka dni odżywkę i testując szampon solo. Dał radę i nie wysuszył włosów.


Nie obciąża, nie podrażnia skóry głowy, nie powoduje łupieżu. Mam wrażenie, że nieco rozjaśnia włosy, ale mnie to akurat cieszy. Skład ma bogaty w naturalne ekstrakty, podobnie jak odżywka.

Tani i w przeciwieństwie do odżywki bardzo wydajny, a do tego jest go więcej w opakowaniu (300 ml) w porównaniu do innych szamponów.

26 komentarzy:

  1. mam szampon, maskę i serum na końcówki, ta seria jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę na odżywkę, lubię kogel-mogel.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że ta do rozjaśnianych, raczej tego unikam, ale mnie zaciekawiła :)
    lubię naturie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie lubię do jasnych i rozjaśnianych przy moich blond włosach.

      Usuń
  4. Chodzę koło tych produktów już od jakiegoś czasu i nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może najpierw zejdź z zapasów :) Ale serię jak najbardziej polecam!

      Usuń
  5. Cena zachęca do wypróbowania :D, muszę w końcu zacząć dbać o te moje biedne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana balsamy również przepięknie pachną. Cudna recenzja. Od czasu jak kupiłam balsam i odżywkę z Joanny nie kupiłam nic innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wykończę zapasy balsamów to na pewno kupię bzowy. Miałam już kąpiel i byłam oczarowana zapachem!

      Usuń
  7. ooo a ja wczoraj zrobilam sobie kogel mogel :D
    ciekawa seria :)
    ja wciaz szukam odpowiedniego szamponu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka szamponowych ulubieńców, do których często wracam.

      Usuń
  8. oj to musze kupic szamponik i odrzywke uwielbiam kogel - mogel,

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna notka
    bede wpadac czesciej
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty z Joanny. Tych produktów raczej nie kupię, bo nie mam włosów rozjaśnianych lub farbowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam rozjaśnianych ani farbowanych, tylko naturalny jasny blond i świetnie mi służy ta seria.

      Usuń
  11. Wahałam się nad kupnem któregoś z tych produktów i w końcu nie wzięłam, jak skończy mi się odżywka to muszę wypróbować z tej serii:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. A odżywka także rozjaśnia włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas używania samej odżywki nie zauważałam rozjaśniania, dopiero przy szamponie. Myślę, że to jednak kwestia indywidualna, więc trzeba sprawdzić na sobie :)

      Usuń
  13. Szampon jajeczny Joanny jest super! Niesamowicie pachnie i to co najważniejsze - włosy stają się po nim w widoczny sposób mocniejsze i bardziej błyszczące. U mnie super poprawa - mam cienie włosy, łatwo się łamią, a odkąd od paru miesięcy używam tego szamponu jest dużo lepiej! Szkoda tylko, że w tak niewielu miejscach można go znaleźć..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Są one dla mnie niezwykle cenne i pomocne. Proszę, nie wpisuj: "Fajny blog, zapraszam do mnie", bo to raczej zniechęca mnie do jego odwiedzenia. Jeśli zostawisz wartościowy komentarz, na pewno zajrzę na Twojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...